Minyat an NasrPengatur penurunan minyak kuasa tinggiPameran ketukangan

  • masa pelepasan:2024-01-05 17:26:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:234
  • Penerangan pantas:

    Minyat an Nasr,Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kerin

Kandungan artikel

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Minyat an NasrMinyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari % umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

TacariguaPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.


Minyat an NasrPengatur penurunan minyak kuasa tinggiPameran ketukangan



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Lepaskan skru inti

Yang mana lebih baikKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


Minyat an NasrPengatur penurunan minyak kuasa tinggiPameran ketukangan



Apabila pengubah keluar dari fasa jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah,Minyat an NasrPenukar jenis kering scb10-100, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

middlemanIf the above provisions are not met,Minyat an NasrPengawal suhu cerdas untuk pengubah jenis kering, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, dan tidak boleh ada tanah.

Pasar pengubah dalaman lambat

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Minyat an NasrSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol,Minyat an NasrKehilangan piawai pengubah jenis kering, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

MinyatanNasrMaklumat produk lain
  • HongshanFabrik Penghasilan DengCheQiaoMajlis yang berkenaan

    HongshanFabrik Penghasilan DengCheQiaoMajlis yang berkenaan

  • BalassagyarmatRampa Lantai MudahBercakap mengenai masalah teknikal pemasangan dan penyelenggaraan

    BalassagyarmatRampa Lantai MudahBercakap mengenai masalah teknikal pemasangan dan penyelenggaraan

  • BalassagyarmatPlatform mengangkat trek panduan tetapTerdapat banyak perkara yang perlu diberi perhat

    BalassagyarmatPlatform mengangkat trek panduan tetapTerdapat banyak perkara yang perlu diberi perhat

  • BalassagyarmatPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaSemua faedah habis, harganya

    BalassagyarmatPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaSemua faedah habis, harganya

  • KoshigayaProtection grade of oil immersed transformerApa yang kurang dalam industri

    KoshigayaProtection grade of oil immersed transformerApa yang kurang dalam industri

  • Fijiindonesia. kgmKendaraan platform angkat hidraulik kakiHantar pada bila-bila masa

    Fijiindonesia. kgmKendaraan platform angkat hidraulik kakiHantar pada bila-bila masa

  • Fijiindonesia. kgmFabrik jambatan penerbangan hidraulikAnalisis Empirikal Faktor Yang Mempengaruhi H

    Fijiindonesia. kgmFabrik jambatan penerbangan hidraulikAnalisis Empirikal Faktor Yang Mempengaruhi H

  • DallasTekanan hidraulik paksi boarding tetapBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan

    DallasTekanan hidraulik paksi boarding tetapBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraan

  • segera:Peringatan: Maklumat Minyat an NasrPengatur penurunan minyak kuasa tinggiPameran ketukangan memberi anda Minyat an NasrPengatur penurunan minyak kuasa tinggiPameran ketukangan oleh syarikat kami, perkhidmatan Minyat an NasrPengatur penurunan minyak kuasa tinggiPameran ketukangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Minyat an NasrPengatur penurunan minyak kuasa tinggiPameran ketukangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Minyat an NasrPengatur penurunan minyak kuasa tinggiPameran ketukangan. Minyat an NasrPengatur penurunan minyak kuasa tinggiPameran ketukangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Minyat an NasrPengatur penurunan minyak kuasa tinggiPameran ketukangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!